تازه ترین های صنعت یو پی اس و باتری یوپی اس در وب سایت ایولتکس

اهمیت برق اضطراری و باتری آسانسورها!

با اختراع آسانسورهای برقی در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی تحولات زیادی بوجود آمد، اما گاهی حوادثی از قبیل حبس شدن در آسانسور رخ می‌دهد که ناشی از قطعی برق شهری است و برای افراد با بیماری‌هایی از قبیل کلاستروفوبیا یا بیماری‌های قلبی، تنفسی ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد؛ خوشبختانه اختراع باتری‌های یوپی‌اس این مشکل را نیز حل کرده است.

آسانسور برقی پانوراما
باتری تلفن سانترال

باتری دستگاه سانترال

باتری دستگاه سانترال چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ملزومات دستگاه های سانترال پاناسونیک وجود باتری یک آپ سانترال می باشد. در زمان قطع برق دستگاه های سانترال پاناسونیک با استفاده از این باتری ها می تواند روشن بماند و ارتباط تلفنی را همچنان متصل نگه دارد.

……

باتری لیتیوم-یون

باتری لیتیوم یون چیست و چگونه کار می کند؟

این منبع ذخیره انرژی یک فناوری پیشرفته باتری می باشد که از یون های لیتیوم به عنوان یک عنصر اصلی در الکتروشیمی خود استفاده می کند …..

باتری لیتیوم یون
انتخاب یو پی اس مناسب

انتخاب یو پی اس (UPS) مناسب

یک محافظ برق می تواند از تجهیزات الکتریکی در مقابل نوسانات برقی محافظت کند. اما در مواقع قطع برق که سیستم به کلی از کار می افتد، عملاً هیچ گونه کارایی نخواهد داشت. بدین جهت، نیازمند صنعت یو پی اس می باشیم. این صنعت یک منبع تغذیه پشتیبان (بک آپ) می باشد که با نام منبع برق بدون وقفه یا همان یو پی اس (UPS) شناخته  می شود……

میزان مصرف برق و هزینه های آن در مصارف خانگی چقدر است؟

کامپیوتر چقدر برق مصرف می کند؟  سیستم صوتی ، شارژرها و سایر تجهیزات پر مصرف­تان چطور؟

اگر اشراف لازم نسبت به این موضوع ندارید، خیالتان راحت! به هیچ وجه تنها نیستید؛ به خواندن این مقاله ادامه دهید. ما در فروشگاه باتری و یو پی اس ایولتکس (EVoltex) به شما نشان خواهیم داد چگونه می توانید به راحتی، مقدار مصرف انرژی (برق) لوازم و تجهیزات خود را اندازه گیری نمایید.

انتخاب یو پی اس مناسب