یو پی اس

یو پی اس فروشگاه

آسانسور

یو پی اس و برق اضطراری فروشگاه

برق اضطراری نوعی سیستم پشتیبان محسوب می شود که در شرایط اضطراری یا در زمان از کار افتادگی برخی سیستم های معمولی استفاده می شود و شامل سیستم های مانند ژنراتور ، سیستم های نوری سلول های سوختنی و دستگاه های دیگری است.

فروشگاه

فروشگاه

کاربرد های برق اضطراری

این سامانه ها کاربرد های فراوانی در طیف گسترده ای از اماکن مثل ساختمان های مسکونی ، بیمارستان ها ،فروشگاه ها ، تأسیسات مخابراتی و مراکز داده دارند.در هنگام قطع برق ، ممکن است برخی تجهیزات مهم در مکان های عمومی و برخی ساختمان ها نیازمند ادامه کار باشند.برخی از این تجهیزات عبارتند از:

روشنایی اضطراری فروشگاه

یکی از مهم ترین ویژگی های ظاهری یک فروشگاه روشنایی ونور پردازی آن می باشد.تأمین برق و حفظ روشنایی یک فروشگاه در موارد قطع برق تأثیر به سزایی در حفظ مشتریان شما خواهد داشت به خصوص در فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ که مشتریان زیادی دارند.با استفاده از سیستم برق اضطراری می توانید دسترسی مداوم به روشنایی را تأمین کنید.هزینه تأمین روشنایی یکی از هزینه های پر اهمیت عملیاتی یک فروشگاه است که بهینه سازی آن در کاهش هزینه های بعدی نقش مؤثری دارد.

روشنایی فروشگاه
روشنایی فروشگاه

تأسیسات تلفنی و مخابرات فروشگاه

امروزه مخابرات تنها نقش یک سرویس پایه را در جامعه ندارد. بلکه ابزار قدرتمندی برای تقویت ، توسعه و بهبود جامعه است.دسترسی مداوم به ارتباطات مصداق پیشرفت سریع تری به سمت اهداف شماست.اینترنت نقش به سزایی در تجارت و بازرگانی دارد.هر چه اهمیت این فناوری در کسب و کار بیشتر شود نیاز به پر کردن شکاف دیجیتال نیز بیشتر می شود.توسعه این سیستم های ارتباطی بسیار گسترده شده است به صورتی که زندگی بشر به آن وابسته است و در صورت نبود آن با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.سیستم برق اضطراری در مواجهه با این مشکلات ، اختلالات برق و تأمین برق بدون وقفه برای تجهیزات الکترونیکی کاربرد بسیاری دارد.

آسانسور فروشگاه

از آسانسور در بیشتر مراکز تجاری و ساختمان استفاده می شود.آسانسور وسیله بسیار کاربردی است که افراد می توانند به راحتی و به دور از خستگی در زمان بسیار کوتاه بین طبقات یک ساختمان جا به جا شوند.بنابر این استفاده از آسانسور در ساخمان یا فروشگاه شما اهمیت بسیاری دارد و باید به نصب و راه اندازی و کارکرد مداوم آن دقت کنید.

استفاده از یک منبع پشتیبان برای آسانسور بسیار ضروری است.یو پی اس آسانسور به این صورت است که در موارد قطع برق بدون هیچ وقفه ای و به صورت خودکار آسانسور به نزدیک ترین طبقه منتقل شده و درب آن باز می شود و سپس از مدار خارج می شود که در این شرایط جای هیچ گونه نگرنی وجود ندارد.

آسانسور

آسانسور

ویژگی های یو پی اس آسانسور:

• اتومتیک است و نیازی به تنظیمات دستی ندارد


• ابعاد آن کوچک است و به راحتی در راه په و اتاقک آسانسور قابل نصب است


 • فاقد آلودگی و صدا برای محیط است


درب های اتوماتیک و کرکره های برقی در فروشگاه

درب های اتوماتیک کاربردهای فراوانی دارند و توسط بسیاری افراد به راحتی قابل استفاده هستند.این درب ها در چندین گروه قرار دارند و می توان در جاهای مختلفی از آنها استفاده کرد.

یکی از پر کاربرد ترین مصارف این درب ها در فروشگاه ها و مراکز خرید است بدین دلیل که در رفت و آمد و تردد مشتری در این مکان ها زیاد است.هچنین استفاده از درب های اتوماتیک در ظاهر فروشگاه شما تاثیر به سزایی دارد.

امروزه علاوه بر درب های اتوماتیک،استفاده از کرکره های برقی نیز در فروشگاه ها و مراکز خرید رایج شده است.میدانیم که لازمه کارکرد درب های اتوماتیک و کرکره های برقی اتصال برق شهری است.اما یکی از اصلی ترین مشکلات شهر های بزرگ قطع ناگهانی برق به خصوص در فصل تابستان است.قطع ناگهانی برق نه تنها مشکلاتی برای ورود و خروج و تردد مشتریان فروشگاه به وجود می آورد بلکه ممکن است باعث آسیب دیدن اجزای حساس درب ها و حتی سوختن موتور کرکره برقی می شود.موتور کرکره برقی از اصلی ترین اجزای آن محسوب می شود لذا لازم است جهت جلوگیری از سوختن آن و آسیب دیدن سایر اجزا پشتیبانی برای آن در نظر بگیرید.استفاده از یو پی اس در فروشگاه یک روش پشتیبانی کارآمد است.

سیستم برق اضطراری فروشگاه علاوه بر تأمین مداوم جریان برق و جلوگیری از قطع ناگهانی آن با کنترل کردن نوسانات برق شهری مانع آسیب دیدن اجزای حساس کرکرهای برقی و درب های اتوماتیک فروشگاه شما می شود. مسلمأ هزینه تهیه یو پی اس برای فروشگاه بسیار به صرفه تر از صرف هزینه های هنگفت جهت تعمیر و تعویض درب های اتوماتیک و کرکرهای برقی است.

درب اتوماتیک
کرکره برقی

دوربین مدار بسته فروشگاه

امروزه دوربین های مدار بسته در همه جای شهر ها دیده می شوند.این دوربین ها از وقوع بسیاری از جرایم و فعالیت های غیر قانونی جلوگیری می کنند.بنابر این در سودمندی و کارآمدی آنها شکی نیست.از دوربین های مدار بسته در بخش های مختلفی مانند انبارها،فروشگاه ها،اماکن دولتی و مراکز خرید،ادارت وشرکت ها و غیره … استفاده می شود.

استفاده از دوربین مدار بسته در فروشگاه جهت تأمین اهدافی مانند حفاظت،حراست و ایمنی ،نظارت و کنترل و مدیریت ضروری است. به توجه به اهمیت این دوربین ها بهتر است برای جلوگیری از توقف کار آنها از سیستم برق بدون توقف در فروشگاه تان استفاده کنید.

دوربین مدار بسته
دوربین مدار بسته

سیستم های رایانه ای

از مهم ترین عوامل موفقیت یک فروشگاه ارائه کالا های متنوع در زمان و مکان مناسب است .امروزه با افزایش تنوع کالاها در فروشگاه مدیریت این بخش دشوار شده است و شما برای کنترل آن نیاز مند یک سیستم رایانه ای قدرتمند هستید.استفاده از شبکه های کامپیوتری سبب سهولت برقراری ارتباط با تأمین کنندگان کالا میشود.علاوه بر آن اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباط بین مشتری، فروشنده و تولید کنندگان را در حوزه صنعت و بازاریابی آسان نموده است.با پیشرفت تکنولوژی وجود سیستم  کامپیوتری در فروشگاه ها ضروری است.بنابراین شما علاوه بر تهیه یک سیستم رایانه ای نیازمند یک پشتیبان برای آن هستید.یو پی اس برای سیستم های رایانه ای یک پشتیبان کاربردی و مناسب است.رایانه ها برای تغذیه مدار های الکتریکی خود از منبع برق استفاده میکنند.نوسانات برق شهری و اختلالات آن روی قطعات سخت افزاری کامپیوتر تاثیر میگزارد و حتی ممکن است باعث خرابی قطعات و ضرر های مالی بشود.علاوه بر آن نوسانات میتوانند موجب خاموش شدن ناگهانی سیستم و از دست رفتن اطلاعات شما بشود.

یکی از راه حل های  مناسب برای محافظت از اختلالات و نوسانات منبع برق شهری استفاده از سیستم برق اضطراری  برای تثبیت کردن ولتاژ خروجی می باشد.

و همچنین یو پی اس به دلیل توانایی در ذخیره برق در باتری خود در هنگام قطعی جریان برق با ارسال برق از باتری خود به سیستم  این فرصت را به کاربر میدهد تا با خاموش کردن سیستم از خرابی قطعات سخت افزاری جلوگیری کند.

سیستم رایانه ای فروشگاه