نمایش 1–12 از 20 نتیجه

نمایش 9 24 36

باتری 12 ولت 12 آمپر لانگ

1,400,000 تومان

آشنایی با محصول

یکی از محصولات عرضه شده در ایولتکس باتری های با کیفیت شرکت باتری سازی لانگ می باشد. باتری های ساخته شده در Long دارای کیفیت مناسب در کنار قیمت مناسب می باشد. این شرکت در حدود سال 2000 میلادی با ساخت باتری یو پی اس شروع به کار نموده و توانسته است بازاری مناسب و درخور برای خود پیدا کند. لانگ توانسته است بازار بزرگی را در آسیا و ایران به دست بیاورد. باتری یو پی اس لانگ به طور وسیع در یو پی اس ها، آسانسور ها، چراغ های اضطراری و ... کاربرد دارد. باتری لانگ 12 ولت 12 آمپر از محصولات با کیفیت برند لانگ بوده که در ایولتکس به صورت آنلاین عرضه می گردد.

باتری 12 ولت 12 آمپر یوفو مدل 12AP-12

1,012,000 تومان

آشنایی با محصول

باتری یو پی اس 12 ولت 12 آمپر یوفو ( UFO ) در دسته باتری های پر فروش این شرکت ایرانی قرار دارد. این شرکت باتری ساز فعالیت خود را از سال 2021 در ایران آغاز نمود. و در طی مدت کمی توانست جایگاهی بسیار عالی در بین رقبای خود باز نماید. گارانتی معتبر و بی قید و شرط، کیفیت ساخت بالا، خدمات و پشتیبانی با کیفیت راز موفقیت این شرکت می باشد.

در حال حاضر این محصول به طور وسیعی در یو پی اس های سازمان ها و شرکت ها استفاده می گردد. چراکه محصولی است ایرانی و البته با کیفیت. ایولتکس یکی از ارائه دهندگان برتر این برند ایرانی در کشور می باشد.

باتری 12 ولت 4.5 آمپر اپتیما

681,000 تومان

آشنایی با محصول:

باتری یو پی اس 12 ولت 4.5 آمپر اپتیما ( Optima ) در دسته باتری های با کیفیت چینی قرار دارد. درصد بالایی از مصرف کنندگان این برند از کیفیت و طول عمر آن رضایت کامل دارند. ایولتکس یکی از نمایندگان و مراکز پخش این برند در تهران و ایران می باشد.

باتری 12 ولت 4.5 آمپر لانگ

690,000 تومان

آشنایی با محصول

یکی از محصولات عرضه شده در ایولتکس باتری های با کیفیت شرکت باتری سازی لانگ می باشد. باتری های ساخته شده در Long دارای کیفیت مناسب در کنار قیمت مناسب می باشد. این شرکت در حدود سال 2000 میلادی با ساخت باتری یو پی اس شروع به کار نموده و توانسته است بازاری مناسب و درخور برای خود پیدا کند. لانگ توانسته است بازار بزرگی را در آسیا و ایران به دست بیاورد. باتری یو پی اس لانگ به طور وسیع در یو پی اس ها، آسانسور ها، چراغ های اضطراری و ... کاربرد دارد. باتری لانگ 12 ولت 4.5 آمپر از محصولات با کیفیت برند لانگ بوده که در ایولتکس به صورت آنلاین عرضه می گردد.

باتری 12 ولت 4.5 آمپر یوفو مدل 12AP-4.5

456,000 تومان

آشنایی با محصول

باتری یو پی اس 12 ولت 4.5 آمپر یوفو ( UFO ) در دسته باتری های پر فروش این شرکت ایرانی قرار دارد. این شرکت باتری ساز فعالیت خود را از سال 2021 در ایران آغاز نمود. و در طی مدت کمی توانست جایگاهی بسیار عالی در بین رقبای خود باز نماید. گارانتی معتبر و بی قید و شرط، کیفیت ساخت بالا، خدمات و پشتیبانی با کیفیت راز موفقیت این شرکت می باشد.

در حال حاضر این محصول به طور وسیعی در یو پی اس های سازمان ها و شرکت ها استفاده می گردد. چراکه محصولی است ایرانی و البته با کیفیت. ایولتکس یکی از ارائه دهندگان برتر این برند ایرانی در کشور می باشد.


 

 

اهمیت دقایق و لحظه‌ها به قدری زیاد است که گاهی چند دقیقه کوتاه در دسترس نبودن، آسیب زیادی به کسب‌وکارها می‌زند. بیش از 33 سال است که باتری سانترال، تولید و عرضه شده‌ تا دستگاه‌ و تلفن‌ سانترال حتی یک لحظه خاموش نشوند.

چند دقیقه کوتاه همراه ایولتکس باشید تا تمام آنچه لازم است را برای خرید باتری سانترال بدانید.

سانترال چیست؟

سانترال، وسیله‌ای برای برقرار کردن ارتباط بین افراد یک مجموعه از طریق تلفن است. این دستگاه به عنوان یک مرکز مخابراتی کوچک عمل می‌کند. برخی قابلیت‌های سانترال عبارتند از تلفن گویا، اشتراک خط تلفن شهری بین اعضای مجموعه، ضبط مکالمات و تهیه گزارش از تماس‌های ورودی و خروجی.

این دستگاه، تلفن‌های شهری را دریافت کرده و بین خط‌های داخلی پرسنل تقسیم می‌کند. باتری سانترال به ­عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای این دستگاه عمل می‌کند.

باتری سانترال

با توجه به تعریف دستگاه سانترال، اکنون متوجه اهمیت روشن بودن مداوم آن شده‌اید. این دستگاه در خیلی از اداره‌ها، دفاتر و فروشگاه‌های اینترنتی، جزء مهم و جدانشدنی به حساب می‌آیند. اما در صورت قطعی برق، کاربری نخواهند داشت.

باتری دستگاه سانترال، با یک کابل به دستگاه وصل می‌شود و این اتصال باید همیشه برقرار بماند. در شرایط معمول یعنی در صورتی که برق شهری وصل است، باتری به صورت خودکار شارژ می‌شود. در هنگام قطعی برق، باتری سانترال با انرژی که ذخیره کرده از خاموش شدن دستگاه جلوگیری می‌کند و نقش منبع تغذیه ثانویه را ایفا می‌کند.

انواع باتری دستگاه سانترال

این باتری‌ها انواع مختلفی دارند که باید مطابق با نوع دستگاه انتخاب شوند. طبیعتاً قیمت باتری سانترال با توجه به نوعی که دارد متفاوت خواهد بود. با این حال تمام این انواع، در دو دسته‌ی دستگاه مراکز کم‌ظرفیت و پرظرفیت جا می‌گیرند.

دستگاه مراکز کم‌ظرفیت:

دستگاه‌های کم‌ظرفیت از دو عدد باتری 12 ولت 7 آمپر استفاده می‌کنند. دستگاه‌های 824، 616، 308 از جمله دستگاه‌های کم‌ظرفیت هستند که نوع 824 محبوب‌ترین آنها به حساب می‌آید.

دستگاه مراکز پرظرفیت:

این دستگاه‌ها معمولاً از سه باتری 12 ولت 18 آمپر استفاده می‌کنند و TDE، TDA، NS برخی از انواع آنها به شمارمی‌رود. در بین دستگاه‌های مراکز پرظرفیت، نوع NS500 بسیار محبوب و پرکاربرد است.

موارد تأثیرگذار بر قیمت باتری سانترال

قیمت این نوع باتری بسته به نوع و ظرفیتی که استفاده می‌شوند، متغییر است. در ادامه 3 مورد از دلایل این اختلاف قیمت ذکر می‌شود.

  1. تعداد باتری:

    دستگاه‌ها معمولاً از دو یا سه باتری تغذیه می‌شوند. تعداد باتری بیشتر به منزله قیمت باتری بالاتر و هزینه بیشتر است.

  2. توان و ظرفیت باتری:

    توان این باتری‌ها با توجه به تعداد خطوط تلفن تعیین می‌شود. نکته مهم در مورد توان و ظرفیت باتری، این است که باید متناسب با دستگاه باشند.

  3. نوع باتری:

    درمورد نوع باتری، کمی قبل‌تر مطالبی بیان شد و البته گفته‌ شد که هرکدام از این انواع قیمت‌های متفاوتی‌ دارند. در بعضی از دستگاه‌ها امکان نصب باتری وجود ندارد که در این صورت می‌توان از  یو پی اس برای منبع تغذیه ثانویه استفاده کرد.

نکات نگهداری باتری دستگاه سانترال

باتری سانترال در کل شرایط نگهداری خاصی ندارد اما رعایت برخی نکات ضروری است.

  • از خیس شدن و رسیدن آب به آن جلوگیری شود.
  • قبل از اتصال باتری، دستگاه باید خاموش شود.
  • از ضربه یا سقوط و افتادن باتری جلوگیری شود.

در این مقاله سعی شد تا تمام نکات لازم در خرید باتری سانترال بیان شود. اما فراموش نکنید که نصب یا تعویض آن نیاز به تخصص دارد و نصب اشتباه خطرات بزرگی را به همراه خواهد داشت.